Сайтът Portokal.bg, вече има нова функционалност. За да Ви улесним, добавихме форма за оплакване. В случай, че е възникнал проблем с доставен продукт, получен от електронния магазин, имате възможност да ни сигнализирате за него.

Формата е разположена в потребителския профил на клиента. Може да я откриете в Моите поръчки от менюто. Избирайки проблемната поръчка, в горната й част се отваря и самата форма. Тя се състои от падащо меню (от което да изберете вида на проблема) и поcле, чрез което да добавите снимка на повредения или объркан продукт - тениска или чаша. Моля да ни изпращате снимки, чрез които можем да установим несъответствието.

Оплакване може да заявите в рамките на 7 работни дни след получаване на поръчката! Оплаквания изпратени след този срок няма да бъдат приети!

За да заявите оплакването е необходимо да кликнете върху бутона за изпращане "Подай оплакването". След като го получим, ние ще го разгледаме и сравним поръчаният от Вас продукт с този на снимката. При установяване на несъответствие с поръчаната тениска или чаша, ние ще се свържем с вас, за да намерим най-доброто решение на проблема.