Потребители
Права и задължения на потребителите при извършване на поръчка?
Съобразно закона за защита на потребителите:
чл. 50
(Доп. - ДВ, бр. 105 от 2006 г., изм., бр. 41 от 2007 г., доп., бр. 27 от 2013 г., изм., бр. 61 от 2014 г., в сила от 25.07.2014 г.) Потребителят има право да се откаже от договора от разстояние или от договора извън търговския обект, без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка и без да заплаща каквито и да е разходи, с изключение на разходите, предвидени в чл. 54, ал. 3 и чл. 55, в 14-дневен срок, считано от датата на: поръчка
чл. 57
(Отм. - ДВ, бр. 105 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г., нов - ДВ, бр. 61 от 2014 г., в сила от 25.07.2014 г.) Разпоредбите на чл. 50 - 56 за правото на отказ на потребителя от договора от разстояние или от договора извън търговския обект не се прилагат за договори:
за доставка на стоки, изработени по поръчка на потребителя или съобразно неговите индивидуални изисквания;
Политика за връщане и замяна
Портокал БГ ЕООД следва законоустановените стандарти за връщане и отказ на поръчка, установени от Комисията за защита на потребителите в България.
Всеки потребител има право да върне или замени стока в срок до 30 дни
ЗАМЯНА НА АРТИКУЛ
1.ЗАЯВКА ЗА ЗАМЯНА
Ако желаете да замените артикул от Вашата доставена поръчка можете:
a) да попълните формата за замяна на продукт в сайта.
b) да изпратите е-mail с информация за поръчката и самата замяна на продуктите.
c) да се свържете с наш сътрудник на посочения телефон
2.РЕАЛИЗИРАНЕ НА ЗАМЯНАТА
Ако причината за замяната е наша грешка, ние ще поемем изцяло куриерските такси за получаването на заменения продукт, както и за изпращането на новия такъв.
Ако причината за замяната е грешка в размера или грешка при селекцията на самия продукт, то клиентът е длъжен да заплати куриерските такси.
Веднага щом получим пратката от Вас и се уверим, че е запазен търговския вид на стоката ние ще изпратим към Вас новата пратка с желаните от Вас размери/продукти.
ВРЪЩАНЕ НА АРТИКУЛ
1.ЗАЯВКА ЗА ВРЪЩАНЕ
Използвайки нашата форма за обратна връзка в страница Контакти, трябва да опишете, че желаете да върнете даден артикул (или всички артикули) от поръчката, като попълните задължително:
номера на Вашата поръчка (ще го намерите в e-mail-а с потвърждение на поръчката или във Вашия профил, ако пазарувате като регистриран потребител)
причина за връщане
посочете, че желаете изцяло възстановяване на сумата от наша страна
2. ВРЪЩАНЕ НА СТОКА
Важно! В случай, че върнете пратка след преглед и тест при куриера, то стойността на куриерските услуги и в двете посоки ще бъдат за Ваша сметка.
3. ВРЪЩАНЕ НА ПАРИ
След като получим обратно върнатата от Вас стока и в случай, че не желаете замяна на продуктите, ние ще възстановим сумата в срок до 30 дни след предоставяне на информация за банкова сметка, по която да бъде преведена сумата.
4.ПОВРЕДЕНИ СТОКИ
При замяна или връщане на стоки трябва да се спазват следните изисквания:
Стоките да НЕ са с нарушена цялостна опаковка, както и да не са със скъсани или липсващи етикети и/или аксесоари;
Стоките да НЕ са подлагани на пране и/или химическа обработка, не трябва да са носени, гладени или със замърсявания.
Ако върнат от клиент артикул не отговаря на горните изисквания, запазваме правото си да върнем стоката на клиента без предупреждение!